انصراف از خرید

انصراف از خرید کالا

 

اگر از خرید خود منصرف شوید، تحت شرایط زیر می‌توانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:

 

  • کالاها به صورت پلمپ شده بازگردانده شوند و بسته‌بندی محصول باز نشده باشد.

  •  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی تنها به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته باشد. هرگونه تغییر شامل: بازکردن بسته‌بندی اولیه، برچسب‌ها، نایلون وکیوم و شیرینگ امکان مرجوع کردن کالا را از بین خواهد برد؛ حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

  •  بازگرداندن کالا تنها پس از تأیید کارشناس خدمات پس از فروش ممکن است. در این شرایط، کالا باید پلمپ باشد، باز نشده باشد، استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. ضمنا اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه نیز الزامی است. هرگونه تغیر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی، امکان بازگرداندن کالا را غیرممکن خواهد کرد.

  • در صورتی که هنوز سفارش شما ارسال نشده باشد، باید هرچه سریع‌تر با زایگر تماس بگیرید و انصراف خود را اطلاع دهید.

  • در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را تا یک روز کاری پس از ثبت سفارش به آدرس دفتر مرکزی زایگر عودت داده و وجه آن‌ را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید. ضمنا هزینه عودت کالا به زایگر در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد. در صورت انصراف از خرید ، هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت انصراف از خرید کالا را از بین خواهد برد

  • اگر پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش مشخص شود که مرجوعی کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت است،کالای موردنظر برای مشتری ارسال می‌شود. درصورتی که مشتری از پذیرش کالای سالم و بدون ایراد خودداری کند، کالای مزبور تا 1 ماه به صورت امانت نزد زایگر خواهد ماند. با انقضای این مهلت، چنان‌چه به کالا زیانی وارد یا کالا مفقود شود، شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.


نحوه ارسال کالا

  • قبل از هر اقدامی با زایگر تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.

  • کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به‌خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه شامل: کابل،      باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته‌بندی همراه کالا ارسال شود.

  • جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد. روی آن برچسب نخورده باشد و هیچ‌گونه آدرس یا      توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.

  • درصورت لزوم، آدرس یا سایر توضیحات را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

  • جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری قرار دهید تا جعبه اصلی محصول آسیب نبیند.

  • در صورتی که ساکن کرج هستید، با زایگر تماس بگیرید تا جهت ارسال پیک و بازگرداندن کالا اقدام شود.

  • درصورتی که ساکن دیگر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا با پست پیشتاز پس‌کرایه یا تیپاکس استفاده کنید.

  • در صورت ارسال با پست پیشتاز ، یا تیپاکس عکس رسید پستی را به شماره 09039045656 در "واتساپ" یا ایمیل Info@zaiger.ir و یا تیکت پشتیبانی در قسمت پنل کاربری ارسال کنید.

  • بسته را به آدرس زیر ارسال کنید:

     استان البرز - شهر کرج - محله دهقان ویلای دوم ، خیابان دهقان ویلای دوم ( شهید بابایی ) ، بلوار سرداران غربی (         پونه ) ، پلاک صفر ، ساختمان پارمیس ، طبقه اول ، واحد یک
     کدپستی : 3139735194


روند رسیدگی به درخواست مشتری

پس از آن که کالا به شرکت بازگردانده شد، کارشناسان زایگر ، کالاهای ارسال شده توسط مشتری را بررسی خواهند کرد. طی این روند:

  • چنانچه هر یک از کالاها از شرایط انصراف از خرید خارج شده باشند ، کالا به شما بازگردانده می‌شود.

  • ضمنا تأیید کارشناسان فنی زایگر ملاک عمل و اقدامات شرکت خواهد بود



محاسبه هزینه ارسال کالا

هزینه ارسال کالای مرجوعی به صورت زیر محاسبه خواهد شد:

  • درصورتی که زایگر ضمانت بازگشت 7 روز کالا را تأیید کنند، هزینه ارسال کالا به زایگر برعهده زایگر خواهد بود.

  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، همراه کالا، قبض پستی را به زایگر ارسال کنید. توجه داشته باشید که قبض پستی باید توسط شرکت پست مهر شده باشد. ضمناً عکس رسید پستی را در واتساپ به شماره 09039045656 یا ایمیل Info@Zaiger.ir و یا تیکت پشتیبانی در قسمت پنل کاربری ارسال کنید.

  • درصورتی که زایگر ایراد یا مغایرت را تأیید نکنند، یا مشتری از خرید خود انصراف دهد، هزینه ارسال یا دریافت مجدد کالا برعهده مشتری خواهد بود.


روند استرداد وجه:

  • از هنگامی که وضعیت کالا زایگر ، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ از طریق شماره شبا اعلام شده توسط خریدار و به حسابی که واریز مبلغ خرید از آن انجام شده است واریز خواهد شد.