روش های ارسال سفارشات

روش های ارسال


به هنگام خرید و در فرآیند ثبت سفارش، از شما خواسته می‌شود که زمان و نحوه ارسال سفارش را انتخاب کنید. در این مرحله 8 گزینه پیش روی شما قرار داده می‌شود که در ادامه در مورد هر کدام از روش ها توضیحات لازم داده شده است .


   1 . اکسپرس پیک موتوری (  ویژه کرج و تهران )

  • از شنبه تا پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 11 ، در سری ارسال دوم همان روز (ساعت 12 الی 16) ارسال می‌گردد.
  • از شنبه تا پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 15 ، در سری ارسال سوم همان روز (ساعت 16 الی 21) ارسال می‌گردد.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 15 به سری ارسال اول ( ساعت 10 الی 15) یا با هماهنگی مشتری به سری دوم یا سوم ارسال روزکاری بعد موکول خواهد شد.
  • ممکن است به دلایلی ( مناسبت‌های خاص و ...) ارسال سفارش شما به روز کاری بعد موکول شود که در این صورت از طریق تماس تلفنی حتما با شما هماهنگ می‌شود.
  • در هنگام ارسال سفارش توسط پیک در کرج و تهران نام و مدل دستگاه را با فاکتور ثبت شده خود بررسی نمایید و اگر مغایرتی بین مدل دستگاه و فاکتور ثبت شده وجود داشت از تحویل سفارش خوداری نمایید.
  • در حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده  پلمپ باشند . در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است.
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگر هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • هزینه  ارسال بسته به مقصد شما متفاوت است (که در زمان تحویل کالا به مامور تحویل دهنده پرداخت میگردد)
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.
  • قابل ذکر است انتخاب ارسال اکسپرس کرج و تهران از شهرهای دیگر منجر به کنسلی سفارش شده و بازگشت وجه سفارش طی بازه اعلام شده انجام می گردد.


   قوانین و مقررات مربوط به ارسال اکسپرس :

  •  سفارش تنها به شخص صاحب پروفایل و یا تحویل گیرنده ایی که هنگام ثبت سفارش مشخص نموده اید با رویت کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی  ، گواهینامه ، شناسنامه ، پاسپورت ) قابل تحویل می‌باشد.
  • در صورتی که بعد از ارسال سفارش مشتری در محل اعلام شده حضور نداشته باشد. سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
  •  در صورتی که آدرس به اشتباه ثبت شده باشد ، سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
  • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.


   2 . تحویل حضوری ( از دفتر مرکزی یا فروشگاه های طرف قرارداد با هماهنگی قبلی با دفتر مرکزی)

در صورت تمایل می‌توانید به صورت حضوری به آدرس شرکت مراجعه کنید و سفارشتان را تحویل بگیرید. در این صورت نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • از شنبه تا پنجشنبه ، چنانچه تا قبل از ساعت 18 سفارش‌ خود را ثبت نهایی کنید ، می‌توانید از یک ساعت بعد تا ساعت 20  همان روز برای دریافت سفارش خود به دفتر مرکزی زایگر به آدرس البرز ، کرج ، 45 متری گلشهر ، تقاطع بلوار پونه و حدادی ، روبروی داروخانه دکتر کرمانی ، ساختمان پارمیس ، طبقه یک واحد دو مراجعه نمایید.
  • چنانچه پس از ساعات اعلام شده سفارشتان را ثبت کردید، برای تحویل حضوری سفارش، روز کاری بعد و در ساعات اعلام شده مراجعه نمایید.
  • در این روش حتما باید سفارش خود را تکمیل کرده و و جه آن را به صورت آنلاین پرداخت نموده باشید.
  • برای دریافت سفارش همراه داشتن کارت شناسایی معتبر خریدار الزامیست.
  • در حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده پلمپ باشند 
  • . در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاهای خود را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • بعد از تحویل سفارش زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • در هنگام مراجعه حضوری حتما نام و مدل دستگاه را با فاکتور ثبت شده خود بررسی نمایید.


   3 . پست پیشتاز

در ارسال پستی ، مبلغ ارسال توسط خریدار پرداخت شده و نیازی نیست که هنگام دریافت کالا مبلغی بپردازید.
از شنبه تا چهارشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 12 ، در همان روز تحویل پست می‌گردد.
پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 11، در همان روز تحویل پست می‌گردد.

  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 12 در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش مرسوله شما به شرکت پست تحویل داده می‌شود.
  • ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط زایگر طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان  دریافت بسته درب منزل شما به اداره پست شهرهای مختلف بستگی دارد ، معمولاً از 2 الی 7 روز کاری بعد از تحویل بسته به پست می‌باشد. لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.
  • همچنین در  این روش ، کد رهگیری بسته شما 24 ساعت پس از ارسال، از پشتیبانی سایت قابل استعلام می‌باشد.
  • بیمه پست پیشتاز تا سقف 60 میلیون تومان می باشد (مسیولیت ارسال سفارش کالا بیش از  این مبلغ در یک فاکتور به عهده خریدار است ).
  • در  حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده  پلمپ باشند. در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی ، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است .
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگرهر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.

  •  قوانین و مقررات مربوط به ارسال پست پیشتاز :
    • سفارش تنها به شخص صاحب پروفایل و یا تحویل گیرنده ایی که هنگام ثبت سفارش مشخص نموده اید با رویت کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی  ، گواهینامه ، شناسنامه ، پاسپورت ) قابل تحویل می‌باشد.
    • در صورتی که بعد از ارسال سفارش مشتری در محل اعلام شده حضور نداشته باشد. سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    •  در صورتی که آدرس به اشتباه ثبت شده باشد ، سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.


   4 . تیپاکس

  • از  شنبه تا پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 15، در همان روز تحویل تیپاکس می‌گردد.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 15 به اولین روزکاری بعد موکول خواهد شد.
  • بیمه تیپاکس تا سقف 60  میلیون تومان می باشد ( مسئولیت ارسال سفارش کالا بیش از این مبلق در  یک فاکتور به عهده خریدار است ).
  • ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط زایگر طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان دریافت بسته درب منزل شما به نمایندگی تیپاکس شهرهای مختلف بستگی دارد ، معمولاً از 2 الی 7 روز کاری بعد از تحویل بسته به تیپاکس می‌باشد.لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.
  • همچنین در  این روش ، کد رهگیری بسته شما 24 ساعت پس از ارسال، از پشتیبانی سایت قابل استعلام می‌باشد.
  • هزینه ارسال از کرج تا شهر  مقصد به عهده مشتری و به صورت پس کرایه است ، به این صورت که هیچ مبلغی بابت ارسال در فاکتور شما محاسبه نمیشود، سفارش شما تحویل تیپاکس شده و بر اساس وزن و مسافت هزینه ارسال محاسبه و درب منزل از شما دریافت می‌شود.
  • اگر گزینه تیپاکس برای شما فعال نبود ، به این معنی‌ست که آن تیپاکس در شهر شما نمایندگی رسمی ندارد ، در این صورت ارسال با روش های دیگر را باید انتخاب کنید. 
  • در حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده پلمپ باشند. در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است.
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگرهر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • ارسال تیپاکس به شهرهای قشم، کیش، چابهار، عسلویه، سوران، قائن، سهرورد، لردگان، انبارالوم، تایباد، کلیبر و آشخانه امکانپذیر نمی باشد. خواهشمند است مشتریان عزیز از این شهرها، ارسال تیپاکس را انتخاب ننمایند.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.


  • قوانین و مقررات مربوط به ارسال تیپاکس :
    •  سفارش تنها به شخص صاحب پروفایل و یا تحویل گیرنده ایی که هنگام ثبت سفارش مشخص نموده اید با رویت کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی  ، گواهینامه ، شناسنامه ، پاسپورت ) قابل تحویل می‌باشد.
    • در صورتی که بعد از ارسال سفارش مشتری در محل اعلام شده حضور نداشته باشد. سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    •  در صورتی که آدرس به اشتباه ثبت شده باشد ، سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.


   5 . ماهکس

  • از شنبه تا پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 15 ، در همان روز تحویل ماهکس می‌گردد.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 15 به اولین روزکاری بعد موکول خواهد شد.
  • بیمه ماهکس تا سقف 100 میلیون تومان می باشد ( مسئولیت ارسال سفارش کالا بیش از این مبلق در یک فاکتور به عهده خریدار است ).
  • ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط زایگر طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان دریافت بسته درب منزل شما به نمایندگی ماهکس شهرهای مختلف بستگی دارد ،معمولاً از 1 الی 7 روز کاری بعد از تحویل بسته به ماهکس می‌باشد.لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.
  • همچنین در  این روش ، کد رهگیری بسته شما 24 ساعت پس از ارسال، از پشتیبانی سایت قابل استعلام می‌باشد.
  • هزینه ارسال از کرج تا شهر مقصد به عهده مشتری و به صورت پس کرایه است ، به این صورت که هیچ مبلغی بابت ارسال در فاکتور شما محاسبه نمیشود، سفارش شما تحویل ماهکس شده و بر اساس وزن و مسافت هزینه ارسال محاسبه و درب منزل از شما دریافت می‌شود.
  • اگر گزینه ماهکس برای شما فعال نبود ، به این معنی‌ست که آن ماهکس در شهر شما نمایندگی رسمی ندارد ، در این صورت ارسال با روش های دیگر را باید انتخاب کنید.
  • در حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده پلمپ باشند. در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است.
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگرهر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.


  • قوانین و مقررات مربوط به ارسال ماهکس :
    •  سفارش تنها به شخص صاحب پروفایل و یا تحویل گیرنده ایی که هنگام ثبت سفارش مشخص نموده اید با رویت کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی  ، گواهینامه ، شناسنامه ، پاسپورت ) قابل تحویل می‌باشد.
    • در صورتی که بعد از ارسال سفارش مشتری در محل اعلام شده حضور نداشته باشد. سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    •  در صورتی که آدرس به اشتباه ثبت شده باشد ، سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.

   6 . چاپار

  • از شنبه تا پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 15، در همان روز تحویل چاپار می‌گردد.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 15 به اولین روزکاری بعد موکول خواهد شد.
  • بیمه چاپار تا سقف 200 میلیون تومان می باشد (مسیولیت ارسال سفارش کالا بیش از این مبلغ در یک فاکتور به عهده خریدار است )
  • ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط زایگر طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان دریافت بسته درب منزل شما به نمایندگی چاپار شهرهای مختلف بستگی دارد ، معمولاً از 1 الی 7 روز کاری بعد از تحویل بسته به چاپار می‌باشد.لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.
  • همچنین در  این روش ، کد رهگیری بسته شما 24 ساعت پس از ارسال، از پشتیبانی سایت قابل استعلام می‌باشد.
  • هزینه ارسال از کرج تا شهر مقصد به عهده مشتری و به صورت پس کرایه است.
  • به این صورت که هیچ مبلغی بابت ارسال در فاکتور شما محاسبه نمیشود، سفارش شما تحویل چاپار شده و بر اساس وزن و مسافت هزینه ارسال محاسبه و درب منزل از شما دریافت می‌شود.
  • اگر گزینه چاپار برای شما فعال نبود ، به این معنی‌ست که آن چاپار در شهر شما نمایندگی رسمی ندارد ، در این صورت ارسال با روش های دیگر را باید انتخاب کنید.
  • در حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده پلمپ باشند. در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است.
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگرهر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.


  • قوانین و مقررات مربوط به ارسال چاپار :
    •  سفارش تنها به شخص صاحب پروفایل و یا تحویل گیرنده ایی که هنگام ثبت سفارش مشخص نموده اید با رویت کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی  ، گواهینامه ، شناسنامه ، پاسپورت ) قابل تحویل می‌باشد.
    • در صورتی که بعد از ارسال سفارش مشتری در محل اعلام شده حضور نداشته باشد. سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    •  در صورتی که آدرس به اشتباه ثبت شده باشد ، سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.


   7 . کالارسان

  • از شنبه تا پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 15 ، در همان روز تحویل کالارسان می‌گردد.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 15 به اولین روزکاری بعد موکول خواهد شد.
  • بیمه کالارسان تا سقف 60 میلیون تومان می باشد (مسیولیت ارسال سفارش کالا بیش از این مبلق در یک فاکتور به عهده خریدار است ).
  • ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط زایگر طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان دریافت بسته درب منزل شما به نمایندگی کالارسان شهرهای مختلف بستگی دارد ، معمولاً از 1 الی 7 روز کاری بعد از تحویل بسته به کالارسان می‌باشد.لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.
  • هزینه ارسال از کرج تا شهر مقصد به عهده مشتری و به صورت پس کرایه است ، به این صورت که هیچ مبلغی بابت ارسال در فاکتور شما محاسبه نمیشود، سفارش شما تحویل کالارسان شده و بر اساس وزن و مسافت هزینه ارسال محاسبه و درب منزل از شما دریافت می‌شود.
  • در حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده پلمپ باشند. در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است.
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگرهر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.


  • قوانین و مقررات مربوط به ارسال کالارسان :
    •  سفارش تنها به شخص صاحب پروفایل و یا تحویل گیرنده ایی که هنگام ثبت سفارش مشخص نموده اید با رویت کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی  ، گواهینامه ، شناسنامه ، پاسپورت ) قابل تحویل می‌باشد.
    • در صورتی که بعد از ارسال سفارش مشتری در محل اعلام شده حضور نداشته باشد. سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    •  در صورتی که آدرس به اشتباه ثبت شده باشد ، سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
    • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.

 

   8 . ترمینال

  • از شنبه تا پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 19، در همان روز تحویل ترمینال و باربری مد نظر شما داده خواهد شد می‌گردد.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 19 به اولین روزکاری بعد موکول خواهد شد.
  • این روش فقط و فقط مخصوص همکارانی است که تعداد اقلام فاکتور آنها بیش از 3 کالا می‌باشد.
  • هزینه ارسال از کرج تا شهر مقصد به عهده مشتری و به صورت پس کرایه است.
  • این روش ارسال فاقد هرگونه بیمه می باشد و مسیولیت ارسال سفارش کالا به عهده خریدار است )
  • در حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده پلمپ باشند. در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است.
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگرهر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.
  • توجه: در هنگام ارسال سفارش توسط ترمینال و باربری حتما نام ترمینال و باربری گیرنده را قسمت توضیحات قید کنید و یا اینکه با شماره های 02634053300  تماس بگیرید و اعلام کنید.