تیپاکس ( پوشش بیمه تا سقف 60 میلیون تومان )

ارسال با سرویس شرکت تیپاکس

  • از  شنبه تا پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 15، در همان روز تحویل تیپاکس می‌گردد.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 15 به اولین روزکاری بعد موکول خواهد شد.
  • بیمه تیپاکس تا سقف 60  میلیون تومان می باشد ( مسئولیت ارسال سفارش کالا بیش از این مبلق در  یک فاکتور به عهده خریدار است ).
  • ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط زایگر طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان دریافت بسته درب منزل شما به نمایندگی تیپاکس شهرهای مختلف بستگی دارد ، معمولاً از 2 الی 7 روز کاری بعد از تحویل بسته به تیپاکس می‌باشد.لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.
  • همچنین در  این روش ، کد رهگیری بسته شما 24 ساعت پس از ارسال، از پشتیبانی سایت قابل استعلام می‌باشد.
  • هزینه ارسال از کرج تا شهر  مقصد به عهده مشتری و به صورت پس کرایه است ، به این صورت که هیچ مبلغی بابت ارسال در فاکتور شما محاسبه نمیشود، سفارش شما تحویل تیپاکس شده و بر اساس وزن و مسافت هزینه ارسال محاسبه و درب منزل از شما دریافت می‌شود.
  • اگر گزینه تیپاکس برای شما فعال نبود ، به این معنی‌ست که آن تیپاکس در شهر شما نمایندگی رسمی ندارد ، در این صورت ارسال با روش های دیگر را باید انتخاب کنید. 
  • در حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده پلمپ باشند. در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است.
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگرهر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • ارسال تیپاکس به شهرهای قشم، کیش، چابهار، عسلویه، سوران، قائن، سهرورد، لردگان، انبارالوم، تایباد، کلیبر و آشخانه امکانپذیر نمی باشد. خواهشمند است مشتریان عزیز از این شهرها، ارسال تیپاکس را انتخاب ننمایند.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.


  • قوانین و مقررات مربوط به ارسال تیپاکس :
  •  سفارش تنها به شخص صاحب پروفایل و یا تحویل گیرنده ایی که هنگام ثبت سفارش مشخص نموده اید با رویت کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی  ، گواهینامه ، شناسنامه ، پاسپورت ) قابل تحویل می‌باشد.
  • در صورتی که بعد از ارسال سفارش مشتری در محل اعلام شده حضور نداشته باشد. سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
  •  در صورتی که آدرس به اشتباه ثبت شده باشد ، سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
  • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.