شرایط باز کردن و تحویل کالا
اگر در کالای خریداری شده ایراد ظاهری وجود داشته باشد، تحت شرایط زیر، میتوانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:
- اشکال یا ایرادی که ظاهری و یا فنی باشد مانند خط و خش ، ضربه خوردگی ، شکستگی حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به زایگر اطلاع داده شود.
- خریدار میبایست پس از دریافت کالا از تمام زوایا کارتن کالا و لحظه آنباکس کردن و برسی کالا از لحاظ ظاهری و فنی و برسی انطباق شناسه 15 رقمی IMEI درج شده بر روی کارتن تلفن همراه خود را با شناسه 15 رقمی IMEI تلفن همراه همان کارتن با استفاده از کد دستوری #6#* ویدئو تهیه کرده (بدون قطع شدن ویدئو) و کالا را تست نموده باشد.
- در مواردی مثل وجود پیکسل سوخته در صفحه نمایش (که قابل دیدن باشد یا نباشد)، زایگر مطابق قوانین شرکت تولیدکننده کالا و یا شرکت گارانتیکنندهی آن کالا عمل خواهد کرد.
- خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به زایگر اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری زایگر مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
- در صورت وجود مشکل خریدار موظف است حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به زایگر از طریق تماس با دفتر مرکزی زایگر ، اعلام به شماره 09039045656 در "واتساپ" یا ایمیل Info@zaiger.ir و یا تیکت پشتیبانی در قسمت پنل کاربری و یا مراجعه حضوری ( آدرس درج شده در سایت ) اطلاع داده شود.
- کالا باید حتما در کارتن یا جعبه اصلی خود به زایگر بازگردانده شود.
- جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد. روی آن برچسب نخورده باشد و هیچگونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.
- کالا به صورت پلمپ شده به شرکت تحویل داده شود.
- در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان زایگر بررسی و یا تعمیر شود، زایگر مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
توجه مهم: گوشی موبایلی که ایراد ظاهری داشته باشد، به هیچ عنوان نباید با سیمکارت روشن یا فعال سازی شده باشد. درصورتی که روشن شدن با سیم کارت یا فعالسازی آن، از طریق سامانه همتا، محرز شود، کالا تحت هیچ شرایطی مرجوع نخواهد شد و مسئولیت آن برعهده مشتری خواهد بود.
نحوه ارسال کالا
- قبل از هر اقدامی با زایگر تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.
- کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود بهخوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه شامل: کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بستهبندی همراه کالا ارسال شود.
- جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد. روی آن برچسب نخورده باشد و هیچگونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.
- درصورت لزوم، آدرس یا سایر توضیحات را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.
- جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری قرار دهید تا جعبه اصلی محصول آسیب نبیند.
- در صورتی که ساکن کرج هستید، با زایگر تماس بگیرید تا جهت ارسال پیک و بازگرداندن کالا اقدام شود.
- درصورتی که ساکن دیگر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا با پست پیشتاز پسکرایه یا تیپاکس استفاده کنید.
- در صورت ارسال با پست پیشتاز ، یا تیپاکس عکس رسید پستی را به شماره 09039045656 در "واتساپ" یا ایمیل Info@zaiger.ir و یا تیکت پشتیبانی در قسمت پنل کاربری ارسال کنید.
- بسته را به آدرس زیر ارسال کنید:
استان البرز - شهر کرج - محله دهقان ویلای دوم ، خیابان دهقان ویلای دوم ( شهید بابایی ) ، بلوار سرداران غربی ( پونه ) ، پلاک صفر ، ساختمان پارمیس ، طبقه اول ، واحد یک
کدپستی : 3139735194
روند رسیدگی به درخواست مشتری
پس از آن که کالا به شرکت بازگردانده شد، کارشناسان زایگر ، ایرادهای اعلان شده توسط مشتری را بررسی خواهند کرد. طی این روند:
- چنانچه ایراد مطرح شده تأییدشود، وجه به حساب شما بازگردانده میشود و چنانچه مطرح نشود، کالا به شما بازگردانده میشود.
- تست و اعلان نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، نهایتا تا 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا توسط زایگر زمان میبرد. زمان بررسی بسته به نوع محصول و مشکل اعلان شده متفاوت خواهد بود.
- لازم به ذکر است که تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالا در انبار زایگر است. اگر در زمان طی مراحل بررسی کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ زایگر بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز مینماید. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالایگرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، زایگر تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و زایگر در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا – درج شده در فاکتور – به مشتری را میپذیرد.
- برخلاف تصور رایج، رویه تست و اعلان نظر کارشناسان فرآیندی زمانبر است؛ چراکه کارشناسان ملزم هستند که استاندارهای لازم، دستورالعملها و رویههای ابلاغشده توسط شرکت را رعایت کنند. به همین سبب، اعلان نظر نهایی به طور میانگین 72 ساعت زمان میبرد. با این حال، زایگر تمام تلاش خود را خواهد کرد تا سرعت تست و اعلان نظر نهایی را افزایش داده و در کوتاهترین زمان ممکن، نتیجه بررسی را به مشتریان اطلاع دهد.
- چنانچه ایراد وارد شده تأیید شود، وجه کالا طی 3 روز کاری، به حساب مشتری بازگردانده میشود. به یاد داشته باشید که وجه موردنظر تنها به حسابی بازگردانده میشود که پرداخت از آن صورت گرفته است.
- ضمنا تأیید کارشناسان فنی زایگر ملاک عمل و اقدامات شرکت خواهد بود
محاسبه هزینه ارسال کالا
هزینه ارسال کالای مرجوعی به صورت زیر محاسبه خواهد شد:
- درصورتی که زایگر ضمانت بازگشت 7 روز کالا را تأیید کنند، هزینه ارسال کالا به زایگر برعهده زایگر خواهد بود.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، همراه کالا، قبض پستی را به زایگر ارسال کنید. توجه داشته باشید که قبض پستی باید توسط شرکت پست مهر شده باشد. ضمناً عکس رسید پستی را در واتساپ به شماره 09039045656 یا ایمیل Info@Zaiger.ir و یا تیکت پشتیبانی در قسمت پنل کاربری ارسال کنید.
- درصورتی که زایگر ایراد یا مغایرت را تأیید نکنند، یا مشتری از خرید خود انصراف دهد، هزینه ارسال یا دریافت مجدد کالا برعهده مشتری خواهد بود.
روند استرداد وجه:
- از هنگامی که وضعیت کالا زایگر ، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ از طریق شماره شبا اعلام شده توسط خریدار و به حسابی که واریز مبلغ خرید از آن انجام شده است واریز خواهد شد.