پست پیشتاز ( پوشش بیمه تا سقف 60 میلیون تومان )

ارسال با سرویس شرکت پست پیشتاز

در ارسال پستی ، مبلغ ارسال توسط خریدار پرداخت شده و نیازی نیست که هنگام دریافت کالا مبلغی بپردازید.
از شنبه تا چهارشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 12 ، در همان روز تحویل پست می‌گردد.
پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 11، در همان روز تحویل پست می‌گردد.

  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 12 در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش مرسوله شما به شرکت پست تحویل داده می‌شود.
  • ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که ارسال کالا توسط زایگر طبق زمانبندی اعلام شده انجام می شود و زمان  دریافت بسته درب منزل شما به اداره پست شهرهای مختلف بستگی دارد ، معمولاً از 2 الی 7 روز کاری بعد از تحویل بسته به پست می‌باشد. لذا زمان دقیق تحویل سفارش برای مشتریان عزیزی که سفارششان با پست یا تیپاکس ارسال می شود، وجود ندارد.
  • همچنین در  این روش ، کد رهگیری بسته شما 24 ساعت پس از ارسال، از پشتیبانی سایت قابل استعلام می‌باشد.
  • بیمه پست پیشتاز تا سقف 60 میلیون تومان می باشد (مسیولیت ارسال سفارش کالا بیش از  این مبلغ در یک فاکتور به عهده خریدار است ).
  • در  حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده  پلمپ باشند. در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی ، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است .
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگرهر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.

     قوانین و مقررات مربوط به ارسال پست پیشتاز :
  • سفارش تنها به شخص صاحب پروفایل و یا تحویل گیرنده ایی که هنگام ثبت سفارش مشخص نموده اید با رویت کارت شناسایی معتبر ( کارت ملی  ، گواهینامه ، شناسنامه ، پاسپورت ) قابل تحویل می‌باشد.
  • در صورتی که بعد از ارسال سفارش مشتری در محل اعلام شده حضور نداشته باشد. سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
  •  در صورتی که آدرس به اشتباه ثبت شده باشد ، سفارش به زایگر مرجوع شده و ارسالِ مجدد شامل هزینه می‌گردد.
  • همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را در ورودی اصلی ساختمان تحویل دهند.