ترمینال ( ویژه همکاران عمده ، فاقد پوشش بیمه )

ارسال از طریق ترمینال

  • از شنبه تا پنجشنبه سفارش‌های ثبت‌شده تا ساعت 19، در همان روز تحویل ترمینال و باربری مد نظر شما داده خواهد شد می‌گردد.
  • ارسال سفارش‌های ثبت شده بعد از ساعت 19 به اولین روزکاری بعد موکول خواهد شد.
  • این روش فقط و فقط مخصوص همکارانی است که تعداد اقلام فاکتور آنها بیش از 3 کالا می‌باشد.
  • هزینه ارسال از کرج تا شهر مقصد به عهده مشتری و به صورت پس کرایه است.
  • این روش ارسال فاقد هرگونه بیمه می باشد و مسیولیت ارسال سفارش کالا به عهده خریدار است )
  • در حضور مامور تحویل دهنده سفارش خود را بررسی نمایید، همه محصولات می‌بایست طبق استاندارد شرکت گارانتی کننده پلمپ باشند. در صورت عدم پلمپ از تحویل محصول خودداری فرمایید.
  • اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی کالاها و بسته ارسالی را درحضور مامور تحویل دهنده سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.
  • از مشتریان گرامی خواهشمند است حتما در زمان تحویل کالا در حضور مامور تحویل دهنده ، بسته ارسالی باز شود و پس از کنترل تعداد و مدل و انطباق با فاکتور خرید، رسید تحویل امضاء شود. بدیهی است موارد اعتراضی در زمان حضور نماینده حمل قابل پیگیری است.
  • پس از تحویل کالا و دریافت رسید، مسئولیت به عهده مشتری گرامی است و بعد از تحویل سفارش فروشگاه زایگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعداد کالاها و عدم پلمپ آنها ندارد.
  • فروشگاه زایگر هر گونه اعلام آسیب دیدگی بعد از طی 24 ساعت کاری از زمان تحویل و همچنین اعلام آسیب دیدگی بدون صورت جلسه شرکت حمل و  نقل کننده را نخواهد پذیرفت.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود.
  • توجه: در هنگام ارسال سفارش توسط ترمینال و باربری حتما نام ترمینال و باربری گیرنده را قسمت توضیحات قید کنید و یا اینکه با شماره های 02634053300  تماس بگیرید و اعلام کنید.